Algemeen

Wanneer kan ik een abonnement aanschaffen?

De verkoop van abonnementen start rond half augustus. Hou voor een exacte datum onze website of Facebookpagina in het oog.

Het aanschaffen van abonnementen is slechts mogelijk tijdens bepaalde periodes. Indien de lessen reeds enkele weken gestart zijn, kan je geen abonnementen meer aanschaffen voor de huidige lessenreeks.

Moet ik voor ieder kind een account aanmaken?

Ja, voor ieder lid moet een apart account aangemaakt worden. Jouw account is gelinkt aan jouw lidkaart. Is jouw kind nog te jong voor een eigen e-mailadres? Gebruik dan gerust een e-mailadres van een van de ouders, maar zet het account op naam van je kind. Heb je meerdere kinderen en zijn deze ook te jong voor een eigen e-mailadres? Zowel in Gmail als Outlook kan je zeer makkelijk e-mail-aliassen aanmaken. Dit zijn synoniemen voor jouw huidig e-mailadres. Meer informatie over het aanmaken van aliassen vind je op volgende pagina’s:

Outlook.com: https://support.office.com/nl-nl/article/een-e-mailalias-toevoegen-of-verwijderen-in-outlook-com-459b1989-356d-40fa-a689-8f285b13f1f2

Kan ik kiezen in welke cursus ik of mijn kind zit?

Bijna al onze cursussen zijn gebaseerd op leeftijd. Er wordt verwacht dat je enkel abonnementen aanschaft voor jou of je kind zijn/haar leeftijd. Indien je dit niet doet kan je de toegang tot de desbetreffende cursus ontzegt worden.

Wanneer ontvang ik mijn lidkaart?

Je ontvangt jouw lidkaart op de eerste dansles.

Ben ik verzekerd?

Ja, iedere danser bij Studio One is verzekerd. De verzekering is inbegrepen in de prijs.

Kan ik een les komen proberen?

Ja, iedere eerste week van een nieuwe seizoen organiseren we een gratis lesweek. Tijdens deze gratis lesweek kan je iedere les (reguliere lessen) komen uitproberen alvorens je in te schrijven.

Kan ik elk moment instappen in de lessen?

Wij hebben jaarlijks 2 instapmomenten (dansseizoenen): in september en in januari. Na overleg kan het eventueel mogelijk zijn om tussentijds in te stappen als de groep in kwestie met een nieuwe choreo begint.

Afrekenen / Betalingen

Wat is de “lidkaart”-kost die bij het afrekenen wordt weergeven?

Als je voor de eerste keer een abonnement aanschaft wordt er een klein bedrag als borg aangerekend voor de elektronische lidkaart. Dit bedrag is eenmalig voor de hele periode dat je lid bent van Studio One, ongeacht het aantal abonnementen. Indien je om bepaalde redenen stopt met dansen bij Studio One kan je ons deze kaart terugbezorgen en krijg je het borg bedrag terugbetaald. Bij verlies van deze kaart zal het lid een nieuwe kaart moeten aanschaffen.

Is het online betalen via Studio One veilig?

Ja, jouw betalingsgegevens zijn niet zichtbaar of worden niet opgeslagen door of bij Studio One. De betalingen worden afgehandeld door een erkend betalingsplatform. Bovendien is de verbinding van onze website volledig versleuteld d.m.v. https.

Is mijn bestelling gelukt?

Na het afronden van je bestelling, ontvang je een e-mail ter bevestiging dat we jouw bestelling goed hebben ontvangen. Heb je na enkele uren nog geen e-mail ontvangen? Check dan zeker eens je ongewenste berichten. Als dan toch blijkt dat je geen e-mail hebt ontvangen, dan helpen we je graag verder via e-mail, Facebook Messenger,…

Is een lidmaatschap/abonnement een automatisch herhalende betaling?

Neen, een lidmaatschap of abonnement is een eenmalige betaling die je zelf bij ieder nieuwe seizoen moet uitvoeren. Je komt dus niet voor onaangename verrassingen te staan.

Kan ik achteraf betalen?

Neen, om alles vlot te laten verlopen gebeurt de betaling meteen bij het plaatsen van de bestelling. Wil je liever cash betalen? Koop je abonnement dan op onze opendeurdagen, inschrijfmomenten of tijdens de eerste lessen.

Merchandising

Waarom verkoopt Studio One merchandising?

Studio One verkoopt geen merchandising met het oogmerk om winst te maken maar voor publiciteit en merkidentiteit. Bovendien willen we onze leden een makkelijke manier aanbieden om danskledij aan te schaffen.

Studio One streeft er ook naar om een variëteit aan artikelen aan te bieden die passen binnen ieders budget.

Het aankopen van merchandising is enkel een mogelijkheid en geen verplichting.

Kan ik merchandising retourneren?

Ja, meer info hierover vind je op de retourneren-pagina.

Kan ik gepersonaliseerde artikelen terugsturen?

Neen, gepersonaliseerde artikelen kunnen niet worden teruggestuurd.

>